MUZYKA

poniedziałek, 26 października 2015

Jesień 2015

Cześć wszystkim!
Dzisiejszy post, będzie pokazywał jak piękna potrafi być jesień. Nie zawsze szara, ponura, ciemna i zimna. 
U mnie od rana świeciło słońce i oświetlało cały pokój.
Nie mogłam zwlekać i wyjrzałam przez okno. W oddali zauważyłam złoto-rude drzewa mieniące się w słońcu. Byłą godzina 9:00, a widoki był oszałamiające.
Czym prędzej wstałam, ubrałam się, zjadłam śniadanie i ruszyłam w teren z aparatem!
Godzina 10:00, a ja sama za torami, pośród latających liści i przyjemnego podmuchu wiatru.
Cisza, spokój i czasami przejeżdżające pociągi. Cudownie!
Ostatnio pisałam posta na temat zbliżającej się jesieni, a dzisiaj już jest w pełnej okazałości.
Kolorowe korony drzew, unoszące się liście na wietrze i czyste niebo z ciepłymi promieniami jesiennego słońca. Ale co tam moje opowiadania z terenu, lepiej pokazać efekty dzisiejszej, jesiennej sesji. Mam nadzieję, że się spodoba!
Do następnego razu, hej!! :)



















5 komentarzy: