MUZYKA

sobota, 10 października 2015

Idzie jesień!

Hej :)
Dzisiaj chcę pokazać kilka zdjęć zrobionych ostatnio podczas spaceru z Julią w lesie. 
Była świetna pogoda i miałam zamiar iść w teren i porobić kilka fotografii - nie mogłam przegapić takiego słońca. :)
Przepraszam oczywiście, za moją dość długą nieobecność.. wszystko ze względów braku czasu, który spowodowany był ciągłą nauką i szkołą. 
Ostatnio rozchorowałam się i zaleceniem lekarza było - nie spoglądać w ekran monitora, nie używać telefonu i nie oglądać telewizji. Wszystko dla tego, że miałam, ponieważ po tym, strasznie bolała mnie głowa, miałam oczopląsy i czarne obrazy (czasami). Ból się nasilał, także musiałam odpuścić sobie na jakiś czas bloga.
Na szczęście, wszystko jest już OKEJ i mogę wrócić do dalszego ciągu pisania postów! ;)
Mam nadzieję, że są osoby, które często tutaj wchodzą - czytają i oglądają zdjęcia. 
Czy ktoś z WAS zaczął prowadzić jakiegoś bloga/poradnik czy coś w tym stylu? :) Chętnie poczytam.
Proszę w komentarzach pisać i podawać swoje linki! :)))
A teraz zdjęcia! ;))














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz